Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.
       

 

KONTAKTY

Jana Hůlková
Svrkyně 77
252 64 Svrkyně
tel: +420 603 171 936
napište nám
IČ : 01851837

REKLAMACE A REKLAMAČNÍ ŘÁD
Reklamace a reklamační řád

 

REKLAMACE A REKLAMAČNÍ ŘÁD

I. Záruční doba

1)
Záruční doba činí 24 měsíců, s výjimkami stanovenými zákonem.
Prodávající odpovídá za vady zboží po převzetí zboží v záruční době (dále jen „záruka“).

2)
Záruční lhůta začíná běžet převzetím zboží kupujícím.

3)
V případě, že zboží má vady, má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou.
Není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit.

4)
Záruka se nevtahuje na:
>opotřebení způsobené běžným užíváním
>poškození v důsledku chybné manipulace či nesprávného používání
>mechanické poškození
>poškození chemikáliemi

5)
Při uplatnění záruky má kupující právo na bezplatné a řádné odstranění vady nebo na výměnu vadného zboží. Pokud toto není možné, bude kupujícímu vrácena kupní cena.

II. Reklamace

1)
Vyskytne-li se u zboží zakoupeného prostřednictvím internetového obchodu na adrese www.hulkovajana.cz, má kupující právo tuto reklamovat.

2)
Reklamaci musí kupující uplatnit bez zbytečného odkladu neprodleně po zjištění závady telefonicky na  tel. č. 603 171 936 nebo na adrese elektronické pošty prodávajícího: hulkova.jana@seznam.cz.

3)
Reklamované zboží zašle kupující, po předchozí dohodě s prodávajícím, na adresu sídla prodávajícího Svrkyně 77, 252 64 Svrkyně.

4)
Ke zboží přiloží kupující doklad o koupi a popis závady.

5)
Reklamované zboží musí být kompletní a ve stavu, v jakém je kupující převzal.

6)
Reklamace bude vyřízena nejpozději do třiceti dnů ode dne obdržení reklamovaného zboží prodávajícím.

7)
Lhůta pro vyřízení reklamace může být v případě, že prodávající neobdrží veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace, zejména části zboží a doklad o nákupu, pozastavena.
Prodávající je v tomto případě povinen vyžádat si od kupujícího chybějící části zboží a podklady a reklamační lhůta dále poběží až po jejich dodání prodávajícímu.

III. Závěrečná ustanovení

1)
Změny reklamačního řádu vyhrazeny.

2)
Ve Svrkyni dne 16. 2. 2016